Nu kanske folk förstår

Magnus vill bryta kontakten med mig för alltid och vill varken träffa mig eller alexander igen. Nu kanske folk förstår varför jag valde att inte ha delad vårdnad? Jo, för att sånt här kan hända. Att pappan sticker.

Tycker så fruktansvärt synd om Alex som kommer vara utan sin riktiga pappa. Och att Magnus inte heller vill fira alex födelse dag den 23 juli.

Så.. ja, jag och Magnus kommer inte heller bli tillsammans igen eftersom han inte vill se mig, prata med mig och knappt smsa.

Ganska depp just nu. Orkar bara inget.. tycker det är så synd att allt som hänt har hänt..


Kommentarer
Postat av: Viktor

Ingen större förlust för din del tycker jag. Fast för Magnus och Alex är det en stor förlust på sikt. Men Magnus mognar säkert han också och inser då att han faktiskt är pappa och har ett ansvar. Han är nog bara väldigt omogen och otroligt barnslig. Men sånt går över med tiden. Så du behöver nog inte oroa dig, han kommer att ha kontakt med Alex. Se istället till att du får en stabil grund att stå på. Du ska ju in på gymnasiet (Grattis) och det blir en omställning bara det. Så deppa inte, upp med hakan, det är sommar och saker och ting löser sig alltid på något sätt. /V

2011-07-04 @ 15:39:00
Postat av: Rosel

han är ett sånt rövhål :( tycker så synd om dig och Alex, men fortsätt kämpa!

2011-07-04 @ 20:13:42
URL: http://vintermorgon.devote.se
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Alexander behöver sin pappa, men det verkar inte magnus fatta!

2011-07-04 @ 22:35:18
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är värd en såååå mkt bättre kille än nån som håller på bakom din rygg!!

Det blir bättre för dig och Alexander och en dag kommer du hitta en kille som behandlar dig som du ska behandlas och kommer älska Alexander och dig som ni förtjänar!!

Kram

2011-07-05 @ 11:18:18
Postat av: Ingrid Stark

Älskade tös. Vi andra kommer inte att svika Alex och dig.Skaffa dej en ny kille som uppskattar dej för Magnus är inte värd dej.Förresten var inte födelsekalaset den 30 juli ?

2011-07-05 @ 11:22:54
Postat av: J. -18 och mamma till Julius

Ensam är stark, du är grym som klarar allt ändå! :)

2011-07-15 @ 20:39:33
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0