what's up?

Jag har verkligen sovit dåligt dom senaste nätterna. Och jag förstår inte varför... Det tar mig typ 3 timmar att somna.
Och det hjälper inte att när jag väl somnat så sover Alexander dåligt också. Han vaknar typ med 2 timmars mellan rum och gnäller. Ibland skriker. Och det har han inte gjort sedan han var liten.
Mamma tror att det kanske är tänder på G igen.
Vi får väll se :)

Idag ska jag antagligen åka till min farmor. Hon mår inte så jätte bra. Hon har legat på sjukhus och så. Och när pappa hälsat på henne har hon inte alltid kännt igen honom. Rädd för att hon inte ska veta vem jag är..
Allt är väldigt jobbigt just nu känner jag.

Jag är lite förvirrad när det gäller Magnus just nu. Jag ska prata med honom till helgen så vi får se vad som händer.
Jag vill inte säga så mycket mer om ''Magnus saken'' förens jag vet hur det ligger till.

Känne rmig väldigt depprimerad ..




Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej gumman!

Jag tror att dels kan det vara tänder på G, dels så händer det ju saker runt omkring er nu, ni har precis flyttat och du håller mentalt på att förbereda dig för att börja skolan igen samt problemen med Magnus, det är klart lillfisen känner av det likaväl som du gör.

Hoppas det går bra hos din farmor.

-Kram-

2011-07-26 @ 13:56:48
Postat av: Anonym

Oj, har Magnus ny tjej :O ?

2011-07-26 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0