Colour B4 <3

Sitter just nu med Colour B4 i håret. Och när jag började var jag skeptisk. Men när jag stog och satte i medlet i håret så såg jag mer och mer hur ''min'' blonda färg tittar fram. Frst typ som blonda slingor i det lila och sen mer och mer. Helt otroligt! Och det ska inte skada lika mycket som en bleking. Det ska vara typ som en tonning.
Men jag förstår dock intevart färgen tarvägen som går bort...:S Den försviner men det färgar inte av sig eller något. Kommer det typ ut i rymden eller något? (okej, jag överdrev lite nu.. )

Så mitt tips är att om man gör en misslyckad FÄRGNING/toning hemma. Använd denna. Det går inte att ändra blekt hår för när man bleker tar man bort pigment och sånt men när man färgar ändrar man. Och den trollar ju inte fram nya lixom.

169:- på Åhléns.

Här är lite bilder. :)


 Ser ni, utväxten eller? Haha.
Det är inget bleknings medel i den för då skulle man sett det.

Färgar man håret svart så kan man bli ljusbrun efter att man använt denna prudukt. Helt sjukt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0