Fis

Hejsan!
Kom hem från Metaltown tidigt idag. Det blev lite strul med vissa saker. Men nu är allt bra igen.
Såg System of a down som jag ville det va typ en av anledningarna jag gick dit, haha! Men det var bra.
Träffade några stockholmare som tyckte jag hade göteborgs dialekt. :O Fast det har jag inte xD
Dom skrattade åt mig när jag sa gött och sånt. Och jag va tvungen att kolla om dom viste vad ''Bamba'' va?
Det visste dom inte, jag berättade att det var matsal. Och en gav komentarer ''Bamba låter som att man ska bajsa!'' Hahah.. Ja.. det var kul.

Är allmänt seg och tror jag ska mysa ner mig under täcket med min fina son som sover :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mys! ^^

ska du börja på gymnasiet i höst, och isf vart? :) kram

2011-06-18 @ 21:27:31
Postat av: Susanne

Såklart du har Göteborgsdialekt ;)

Så hur gick det på dagiset? Verkar dom redo att ta hand om vår gosgubbe?

-kram-

2011-06-21 @ 12:36:46
Postat av: Olivia

Göteborska är hetaste dialekten just nu:) kram

2011-06-22 @ 12:13:04
Postat av: Anonym

DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA!! :'( :'(

2011-06-22 @ 16:47:20
Postat av: Mikaela

Hej kan du skriva om bristningskrämen du köpte om hur den har fungerat och sånt?

2011-06-27 @ 00:00:44
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/
Postat av: ung och gravid med bf i december

fick alexander ditt eller magnus efternamn? kan inte bestämma hur jag sj ska göra

2011-06-28 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0