övertalad

Bara för att mina kära vän Jennifer lyckades övertala mig att börja blogga igen så ska jag göra det.

Vi ska snart flytta. På lördag faktiskt. Helt sjuk! Har typ bott här lite minder en ett år och nu ska vi flytta igen.
Men jag längtar verkligen. Vi bor ju i en liten 3:a just nu och mama sover i bädd soffa.
Men i den nya lägenheten får jag ett stort rum min syster ett eget + att mamma får ett eget.

Och på det stället ska jag starta mitt nya liv.
alexander har fått dagis och vi bröjar inskolningen 10/8.

I morgon får jag veta om jag kommer in på gymnasiet.. spänande och nervöst!
Hoppas jag kommer in!

Lägsta poängen på det premilinära va 85 och jag har 90 så.. HOPPAS!






Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken tur att Jennifer övartalade dig, jag har saknat dig!

Jag lovar att hålla tummarna för dig imorgon så att du kommer in bara du lovar att meddela så fort du fått besked!

Lycka till med flytten och det nya livet gumman :)

Kram

2011-06-29 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0