Svar på era frågor

Här kommer det ni väntat på svar påe ra frågor! :)

fråga 1. Hade du ngn tanke på att göra abort?

Svar: Ja, men jag bestämde mig ganska tidigt att inte ville göra abort.

Fråga 2.Vad saknar du mest innan du blev mamma?

svar: Jag saknar att kunna gå utanför dörren utan att tänka på att ta med mig en barnvagn.
Och saknar mina vänner.

Fråga 3. För det första varför valde du att ta tillbaka Magnus efter det att ni gjorde slut? Sedan förlova dig med honom?


Svar: Jag trode att han hade förändrads. Han verkade så anurlunda och mina känslor blev starkare.

Fråga 5. Och hur känns det efter snart 1 år som mamma?


svar: hmm.. Jag vet inte. Haha. Det känns väll bra antar jag. Har inte tänkt på det så mycket :P

Fråga 6. Ska du ha ett stort 1 års kalas för Alexander?

Svar: Jag hade velat! Det hade varit kul att ha hela hans släkt med. både från min sida och magnus.

Fråga 7. Vad har hänt mellan dig och Magnus?

svar: Han gjorde en del saker mot mig som han gjort innan. Han visade att han inte förändrats. Och kanske inte vill det heller. Han ljög mycket. Och jag orkade helt enkelt inte.

Fråga 8. Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Du är 27 och Alex 10 år!

svar: Jag har ingen aning! :O
Jag hoppas jag har ett bra jobb, att vi bor på ett fint ställe och att det går bra för Alexander i livet.

Fråga 9. hur långa är du och vad väger du?


Svar: Jag är 1.71 och väger ca 49 kg.

Fråga 10. ångrar du någonsin att du behöll alexander? :)
nämn minst 3 saker som du saknar mest som du gjorde innan du skaffade honom


Svar: Ja Ibland. Men jag älskar honom och vill ha honom i mitt liv.
1. Mina vänner. att träffa dom när jag känner för det.
2. Ligga i sängen och bara ta det lungt, titta på tv, läsa eller bara tänka.
3. sova till klockan 13.00 på helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0