Arg.

Är extremt arg och sur just nu. För varje sak som någon som säger så hittar jag något som man kan störa sig på.
Tex när mamma sjunger...

Står inte ut i denna lilla lägenhet!!

Och nu kan jag inte komma till Magnus förns lördag och helgen dit så vill farmor och plast farfar att jag och Alex inte ska komma alls för dom vill ha ''barnbarn ldeig helg''. Hoppas att mamma och dom inte kommer vara hemma så mycket då. eller så får jag vandra runt på allum...

Nu är middagen snart klar och Alex skiter. Och jag är fortfarande arg och börjar få ont i huvudet. Som tur är så får alex mig på lite bättre humör :)


Kommentarer
Postat av: vickan

din blogg är så fin och så himla intressant att läsa :D älskar din blogg! Kram

2011-05-02 @ 20:36:24
URL: http://elisabethvicktoria.myshowroom.se
Postat av: Susanne

Du vet väl att du är välkommen upp under veckorna?

Finns alltid plats för dig och pysmysen <3

2011-05-03 @ 06:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0