dumma ishockey!

Nu har Alexander badat och jag ska försöka få honom att sova.
Snart ska jag sätta mig framför Tv:n

Tycker det är så himla iriterrande att ishockey går ist för massa bra pogram!
Inget vampire daires och inget projcet runway! Kan dom inte ha ishockey ist för några dåliga pogram?
Och dom har ju egna sport kanaler...
Vi diskuterade detta vid Middagen. jag och Johanna. Och sen frågade vi mamma vad hon tyckte.
Mammas kommentar: Jag tycker det är puckat, puck-at! HAHA!

Jo visst min mamma har super bra humor ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag gillar din mamma och hennes humor :D

2011-05-03 @ 06:54:25
Postat av: Josefine

Gud vad söt han är din lille påg. hur gammal är han? Är du tilsammans med pappan? :)

2011-05-05 @ 13:50:15
URL: http://josefinealskarrosa.blogg.se/
Postat av: M

Va söt han e!

Hur känns det att va 16 och mamma?

Starkt av dig!

2011-05-05 @ 22:44:20
URL: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0