Första peruken är här!

Igår så bloggade jag typ inget för Daniel var här och så. Men Magnus kom iaf och lämnade ett paket från posten till mig. Det var lite kul när det knackade på dörren och där stod det  2 killar, haha!

Och det var min första peruk. Så kul!
Måste bara köpa ett sånt där nät man har under peuken, över håret.
Försökte ändå sätta några hårnålar så jag kunde visa er hur jag såg ut i den.
Den sitter inte på perfekt nu, kommer sitta bättre sedan :)

Vad tycks?
Det är påväg en längre och en kortare också :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint!

2011-05-07 @ 20:21:15
Postat av: Anonym

Typ hur mycket kostar en peruk?? Super fint! :D

2011-05-09 @ 19:27:56
Postat av: Anonym

Bara en fråga, varför har du peruk?

2011-05-09 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0