Metaltown

Har jag berättat att jag ska på metaltown? Det ska jag iaf.
Under en tid lyssnade jag på liknande musik och jag bara älskar dom kläderna som ''hör till'' den stilen.
Men jag är för feg för att gå runt så. Och jag ser verkligen upp till folk som vågar uttrycka sig själva ordentilgt!
Jag är ganska säker på att pusch up BH och extrema uringade tröjor inte är ett sett att uttrycka sig. Om det nu är det så .. Ehm.. jag har ingen kommentar till det faktiskt.

Iaf så är jag posetivt överaskad över dom band som kommer. Några av dom verkar riktigt bra!
Dock så kan jag ju inte ha på mig något av det jag har till vardags på METALtown. Har hittat en klänning jag är lite små sugen på.. men vi får väll se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0