seg dag...

idag är en sådan där dag då man bara sitter hemme.
alexander sover men är ganska säker på att han vaknar snart.

Magnus kom med bristings krämen som jag berättat om.
Hoppas den funkar så jag kan gå i bikini i sommar!

sitter också och funderar på om jag ska klippa av ganska mycket av mitt hår. Det är enormt slitet och har typ slutat växa. Och om jag klipper av typ 2 cm eller något så kanske det blir bättre..? Någon som har tips på vad man man kan göra med extremt skadat hår?
Jag kör ju med inpacking och sånt men det känns inte som att det hjälper..

(dålig bild, lägge rin en bättre när jag testat den ett tag)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lägg balsam i topparna å låt det verka och skölj ur men min frissa sa att man kan låta balsamet vara kvar i håret. och när du kör med inpackning så lägg lite extra i hårtopparna och låt verka extra länge.

Mina toppar har varit slitna men medan jag klippte bort det slitna och gjort detta tips jag gav till dig ovan så har mina hårtoppar mått bra och int ett dugg slitna.. kanske bara pyttelite men så lite att man knappt märker av det.



Hoppas detta hjälpte :D

2011-05-04 @ 15:33:09
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0