Vad hände igår?

Ojsan, glömt att blogga :P

Igår va jag ju på skolan jag är premilinärt (staving?) intagen på. Fick prata med en lärare där som sa att det inte är så många som söker det här året för det är inte så många som är födda 95. Känns as jobbigt att folk tror att jag är 95:a..
Aja, skit samma. :P
Jag och mamma stanade inte så länge för jag fick typ panik pgv att det va typ flera tjejer som glodde på mig. För ett år sedan hadde jag inte brytt mig så mycket men jag fick typ panik och bad mamma om att vi skulle gå.

Från det ena till det andra..
Min långa peruk kom i går och den sitter ganska mycket bättre en den första.
bild kommer om en stund :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0