Men herregud..

Jag måste bara säga en sak, jag tycker om er läsare. Dom flesta av er. Ni med uppmuntrande komentarer och komplimanger.
Men jag ska berätta en sak. Jag kan vara en bitch, ibland. Speciellt som nu när jag inte fått min morgon cigg..

Så du som skriver den här kommentaren (nedan) Vill jag bara säga tack! Tack för att du bryr dig om en sådan skit sak. Alltid ska det vara någon som vet bäst och kan allt och dom måste visa det också. Jag kommer inte ändra min header för att du stör dig på det. Tyvärr. Du kan ju läsa någon annans blogg då. (det är inte utsidan som räknas utan innehållet)
Och om vi nu ska snacka om rätt och fel när man skriver. Fattar du hur ''högt'' du skriver med så många utroppstecken? Jag lovar, jag kommer inte höra dig bättre eller bry mig mer för att du skriver så, Okej?!!!!!!!! (förstår du vad jag menar?) Och glöm inte, STOR bokstav. Tack och hej :)


Kommentarer
Postat av: Rosel

Inte illa pinkat! Men hon ska veta att hon har grammatiskt fel för det heter faktiskt 17 year old mother.

2011-10-05 @ 18:10:22
URL: http://vintermorgon.devote.se
Postat av: Oh no she didn't

Hahaha gud vad jag älskar när folk försöker leka smarta men i slutändan ändå har fel!



Det ska faktiskt vara "17 year old mother", så jo Frida du har visst stavat rätt och Mr/Miss anonymous get your facts right the next time!



Sincerely someone who finished school and now knows proper english.

2011-10-05 @ 18:55:48
Postat av: Lisa

Jag är 25 år och har en kandidatexamen i engelska. Jag har dessutom bott i USA.



Du kan ju hälsa fjortisen som klagade att det visst heter 17 year old mother, eftersom du skriver "17-årig mamma". Däremot hade man givetvis sagt "I am 17 years old".

2011-10-05 @ 19:20:56
Postat av: MATILDA O.

Alltid är det nått :)

2011-10-05 @ 20:35:12
URL: http://gbgoslo.blogg.se/
Postat av: Greta

Som alla andra, det ska ju vara "17 YEAR old mother"! Låter ju grymt fel med "17 years old mother", och dessutom är det ju helt fel. Man kan väl ändå kolla innan man gör bort sig, sjukt egentligen..



kraam:)

2011-10-06 @ 22:38:29
Postat av: Andrea

Hhahaha, åh vad underbart att någon bryr sig om att skriva en sådan kommentar, och ännu mer underbart att hon/han har helt fel xD

2011-10-09 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0