Redo för bröllop + bebis bilder

Idag har jag köpt klänning till mammas bröllop. Det blev en lång begie (staving?) klänning. Är verkligen jätte nöjd :)
Dock får ni kära läsare vänta med att se hur den ser ut tills efter jag använndt den, hehe ;)

Och köpt självhäftande hårspolar. Ska testa lite olika frisyrer på mamma och sen ska hon få välja vilken hon vill ha. Om hon nu vill att jag gör hennes hår.. hoppas, det hade varit kul ^^

Fick reda på mitt matte provs resultat. 31,5 av 42.. tror jag det va, eller 43. Dåligt minne. Men iaf. Blev godkännd. Dock lite besviken på mig själv för jag kunde fått 39.. Blä.. aja. Det blir nog ett E eller något sånt har ju nya betygsystemet. A-F.

Alexander blev ju faktiskt 15 månader i söndags. Stora killen. Älskar dig hjärtat <3
 - Alex läser. FjÄÄÄril!
 - Bitch blicken.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Bitchblicken! Han är duktig på den :) Hoppas också du får fixa din mammas hår, hon kommer att bli snyggare än vanligt! Det skall bli kul att se dig i klänningen och lite tillfixad, klänningen i sig var ju jättevacker.

-kram-

2011-10-26 @ 05:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0