SKÄRP DIG FRIDA!

Ja.. jag är så trött på mig själv just nu. Min hjärna är bara fel. Har bestämmt mig för att jag måste fan skärpa mig. Kan inte hålla på som jag gör längre. Måste ta tag i städning och sånt med. Det måste bli en förändring. Ingen vill ju bo med mig längre. Ingen klarar av mig. Mamma står bara ut för att hon måste. Jag har många gånger kollat på lägenhet och fantiserat om att flytta. Men jag vet att det är min skolgång som kommer behöva lida för de.

Nu ska jag skärpa mig. Det är dags att bli en bättre person nu. Hoppas bara att andra kommer se att jag försöker...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Bruden, det är inget fel på dig..du har tufft i skolan, Alex att ta hand om och har varit sjuk i veckor nu. Tror det är dax att titta igenom ditt vitaminintag! Tar du Omega 3?



-Kram-

2011-10-13 @ 14:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0