Tack!

I morse när jag och Alex vaknade så kände jag att min hals gjorde ont. Och alex va jätte snorrig och hostade och lät allmänt hes typ.. Så efter typ en halvtimma på morgonen bestämmde jag mig för att Alex kunde inte gå till dagis.
Ringde Magnus och konstigt nog svarade han! Ville att han skulle ta alex så jag kunde gå till skolan (blev lite tjaffs men han tog honom) Och farmor hjälpte till med.

Och jag tänkte göra det här till ett litet tack inlägg till dom.

TACK för att ni tog Alex. Behövde vara i skolan idag. tack tack tack!<3


Kommentarer
Postat av: Magnus

Hade väl inte så mycket val xD

2011-09-06 @ 21:05:22
Postat av: Susanne

Tack själv rara Frida :)

2011-09-06 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0